Treningi na orlikach – nowy harmonogram.

01-04-2014, 10:09

Czas zakończyć zmagania na halach sportowych i wrócić na boisko. Rozpoczęcie zajęć sportowych na dworze będzie dużą zmianą dla naszych zawodników, nie tylko ze względu na warunki pogodowe, ale także intensywniejszy wysiłek fizyczny. Oto kilka cennych porad,  jak przygotować młodych sportowców do treningów na świeżym powietrzu:

 

 

  • W okresie wiosenno-zimowym treningi prowadzone na boisku wiążą się z większą przestrzenią, dynamiką i swobodą ruchów, jaką wykonują zawodnicy. Występują także większe możliwości korzystania z urozmaiconych środków i metod treningowych;
  • Przebywanie na dworze, niezależnie od pory roku, stanowi najlepszy
    i najskuteczniejszy powszechny środek hartowania, jest niezbędne dla zachowania zdrowia, dobrego samopoczucia i poprawy odporności dziecka;
  • Trening na zewnątrz to przede wszystkim solidna dawka tlenu dla dziecka. Dotleniony organizm dobrze funkcjonuje, tkanki ciała są odżywione, mózg lepiej się rozwija, na buzi pojawiają się zdrowe rumieńce;
  • Zajęcia na świeżym powietrzu wywołują wiele procesów, w wyniku, których organizm uodparnia się przeciwko różnym chorobom infekcyjnym, a szczególnie przeciwko anginie i grypie;
  • Dużą rolę odgrywa odpowiedni strój - dres, czapka, rękawiczki, w zimniejsze dni lekka kurtka. Dziecko nie może się przeziębić, ani przegrzać;

 

 

Wraz z rozpoczęciem treningów na orlikach, zmieniają się harmonogramy. Zapraszamy do zapoznania się z nowym planem – zakładka: Treningi


Inne proponowane newsy


Wróć do strony głównej

Projekt i wykonanie: cogitech group