Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Koszystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. X
Youtube
Facebook

Tu futbol staje się pasją!

Trwają nabory!

Kliknij przycisk "Dołącz do nas" aby przejść do formularza i zapisać swoje dziecko do Akademii Piłkarskiej Reissa. Dołącz do nas!

Zaloguj się

Sprawdź informacje o swojej lokalizacji

Wybierz z listy dostępnych lokalizacji.

Jesteś zainteresowany zajęciami?

Zostaw kontakt!
Sportujmy.pl

Piłka pomarańczowa APR 5

79zł
Do sklepu

Jak osiągnął sukces najlepszy klub świata – Real Madryt?

20-04-2017 | Godzina 15:34

Założony w 1902 roku Real Madryt jest najbardziej utytułowanym klubem piłkarskim na świecie. Królewscy zdobyli najwięcej trofeów w historii, w tym 11 Pucharów Europy. Jednakże te triumfy nie są tylko zasługą zawodników i trenerów. Niemal niezauważalnie zarząd, złożony głównie z outsiderów, wyprowadził Real Madryt ze skraju bankructwa na pozycję jednego z najwyżej wycenianych klubów sportowych świata (według „Forbesa” – 3,65 mld dolarów w 2016 roku).

Steven G. Mandis w książce ,,Real Madryt. Strategia sukcesu” odsłania tajniki i sekrety wielkiej firmy, jaką jest klub ze stolicy Hiszpanii, a także wyjaśnia, co i kto stoi za takimi dokonaniami madrytczyków. Autor dzięki dostępowi do wszelkich pracowników klubu – od prezesa, przez obecnych i byłych piłkarzy oraz trenerów, po osoby zajmujące się stadionem, szkółką piłkarską i infrastrukturą treningową – a także do pełnych danych finansowych i statystycznych prezentuje jak, krok po kroku, powstawała globalna marka, warta miliardy euro.

- Kompletne i dogłębne studium działania słynnego klubu. Otwierająca oczy analiza, napisana z kliniczną precyzją i wyczuciem -Sir Alex Ferguson, manager Manchester United 1986-2013

Książka Mandisa nie tylko pozwala zajrzeć za kulisy działalności znakomitego klubu, ale i precyzyjnie ukazuje niedościgły model biznesowy. Kwestionuje typowe dla dzisiejszych czasów podejście ekonomiczne do prowadzenia instytucji sportowej, stawiając tezę, iż zwycięski wzór Realu opiera się na dostosowaniu strategii do kultury i wartości reprezentowanych przez fanów.

- Ta praca stanie się jedną z najważniejszych książek o sporcie, jakie kiedykolwiek napisano. Bez względu na to, czy jesteś wielbicielem piłki nożnej lub kibicem Realu Madryt, po przeczytaniu tej książki będziesz inaczej patrzył na sport i biznes -. Billy Beane, autor książki Moneyball. Nieczysta gra

Wróć do listy